Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Walentyna25 | użytkownik

imię i nazwiskoWalentyna adresKijów/Warszawa zarejestrowany10.11.2009 @19:21:06 ostatnio na stronie11.01.2012 @21:15:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://vanil25.blogspot.com/
digarty25 komentarze90 posty na forum0

komputer / sprzęt
niezły wzrok i para krzywych rąk

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~claudia16    07.05.2011 @19:34:04
Zaglądasz tu jeszcze? ;*
_______
nothing is the same as it seems to be..
~claudia16    28.09.2010 @11:01:27
Adres do poprawki Kochana =)
_______
nothing is the same as it seems to be..
~papercerise    11.02.2010 @20:17:29
dzięki ; D
~papercerise    02.01.2010 @23:22:32
taaak następnym razem, wybierzemy się we dwie ; p jestem jak najbardziej za ^^ !
~papercerise    01.01.2010 @14:36:02
Ermitaż zdecydowanie wygrywa mój osobisty ranking. Imponujące miejsce na zewnątrz i wewnątrz : D
~papercerise    01.01.2010 @12:24:58
ja w Petersburgu spędzilam dwa tygodnie, wyjechałam 1 sierpnia. To był mój pierwszy, ale na pewno nie ostatni pobyt w tym mieście i równiez mam nadzieję wybrac się tam w te wakacje ! :3
które miejsca zachwyciły Cie tam najbardziej :> ?
~papercerise    31.12.2009 @14:37:12
ja na Twoim też już chyba kiedys byłam, kojarzę kilka zdjęc
dlugo przebywałaś w Petersburgu ?
~papercerise    31.12.2009 @13:21:47
Petersburg według mnie jest najpięknieszym miastem na świecie
dzięki
~AreArt    13.12.2009 @22:21:12
a danke danke.....very danke....mykam do poscieli...bo jutro wczesnie mnie rzeczywistosc potrzebuje,,,,,choc wole to drugie....nie ma jak senna wyobraznia...tam wszystko jest mozliwe.....pozdawiam i dobrego snu zycze...bye bye i dobrybigos
~AreArt    13.12.2009 @22:08:42
chodzilo mi o tworzenie....placze bo ..malo mam ostatnio pieknej przyjemnosci z moimi kredkami ..buuu,,,ja chce kojojowac ..a tu tyle zajec.i niespodziewanej pracy jak i obowiazkow.....wagabunda ostatnio zostalem...zaglebilem sie bardziej w ceramiczne hobby....przynjamniej to bardziej dochodowa...ale coz ..czego czlowiek sie juz nie lapie.....nawet wstretnej i groznej grypy...a kyczzzz....nie wspominac lepiej tu tego......idz se idz se...niedobra
~AreArt    13.12.2009 @21:52:50
charakter mam kiepski....bo zamrozil sie ostatnio....ty natomiast widzisz prawdziwie...a ja nadal placze sie w podziemiach wyobrazni........zeby sie tylko nie zaplatał......na alleluja..bo do wielkanocy sie nie wykaraskam
~AreArt    13.12.2009 @21:39:43
nie traktuj tego pochopnie....drobne rzeczy ktore sie dostrzega sa najsilniejsza sciezka.....a dlaczego,, ze zapytam..bo malo kto juz to dostrzega...niewidomych co niemara,,,tlumy grupy masy....wartosci potracili....pogubili brnac przez coraz zawiklejszy swiat......Doceniam skromnosc i drobiny,,,,,pozdrawiam na wesolo...i bomba...(nie atomowa tylko taka mała granat....owa0..hia
~AreArt    13.12.2009 @20:49:05
haj...loł////niczym skromnosc ujeta w objeciach wielkosci....tak mozna jednym zdaniem okreslic twoje zmagania z obrazem swiata fot..ooo graficznego..w srodku ciebie siedzi diabelek delikatnosci z malymi widełkami....pozdrawiam...Ja Jakiśtam
~claudia16    09.12.2009 @20:25:56
jESTEM fanka wojej twórczości..
_______
nothing is the same as it seems to be..
~claudia16    22.11.2009 @16:40:06
Kochana nie ma takiej opcji
_______
nothing is the same as it seems to be..
~claudia16    20.11.2009 @18:32:43
Jutro wracam na banka
tyle że kurdee w pn mam szkołe
_______
nothing is the same as it seems to be..
~claudia16    19.11.2009 @16:49:51
JA już się pakowałam! no i l
ale tato nie zdołał zmienić daty biletu i na piatek nie było- wzioł na niediele.. musi po nas przyjechaać itp.. przywozi też część rzeczy z ukr..
JAk to powiedział: zostaniecie w polsce to końca kwarantanny a ty Klaudia nie myśl że jak przyjedziesz to będziesz latać po mieście. A ja i tak wiem swoje i tak bym chodzila z wami po mieście :D
Dobraa ja trzymam kciuki żeby szybciej wrócić i sprobuję coś tu wykombinować
no wiesz co... . mnie zapomnieć.. a fotki? )
_______
nothing is the same as it seems to be..
~claudia16    19.11.2009 @14:12:48
co tam u Ciebie?? żyjesz?
kiedy kończy się wam kwarantanna?
jadę w ndz..
ostatnio edytowane: 2009-11-19 14:13:55
_______
nothing is the same as it seems to be..
~Fantomm    16.11.2009 @17:04:12
dzieki
~claudia16    13.11.2009 @15:57:58
w piątek wracam
_______
nothing is the same as it seems to be..
~claudia16    11.11.2009 @18:37:42
wybawienie Ty moje
ostatnio edytowane: 2009-11-11 18:38:03
_______
nothing is the same as it seems to be..
~claudia16    11.11.2009 @12:04:52
wogóle po co ja tu przyjechałam, weż po mnie przyjedź! :D
ostatnio edytowane: 2009-11-11 12:05:23
_______
nothing is the same as it seems to be..
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt